web counter

Rosie: 34.17LB Big Ass Realistic Sex doll Torso For Men

54 reviews
$319.99
Size Guide
Skin Color :
Your privacy is incredibly important to us, and we understand that you might not want others to know what you ordered. This is why all of our parcels are hermetically sealed and 100% discreet, we will ship your order in a plain cardboard box with no reference to Tantaly at all. On the outside of the box there are no pictures or text pointing to the content of the shipment.Learn More
Customers have the right to return the products within 14 days after receiving them without causing damage to them and without affecting resale. Learn More
Product Description

Rosie from Tantaly is an athletic woman about 5'4" tall with a big sexy butt. Her slender waist makes the big butt have a stronger visual impact. The prominent pores, goosebumps and skin structures are so realistic that it's hard to believe it is just a sex doll and can easily brings you a very immersive experience.

Customer Reviews
Customer Reviews
4.8 Based on 54 Reviews
Write a Review Ask a Question
  • Reviews
  • Questions

Thank you for submitting a review!

Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

Filter Reviews:
ED
07/20/2021
Ernest D.
United States United States
I recommend this product
Rosie worthy for ass lovers

I was really looking forward to receiving this product and still very satisfied with the appearance of the ass however I feel the labia is a bit on the exaggerated side. I'm able to have a more realistic experience by putting a pair of underwear on the torso to detract from the exaggerated vaginal lips and it has improved my experience with the product.

CW
07/19/2021
Charles W.
United States United States
I recommend this product
Good.

Very nice. Very real feeling.

A
07/18/2021
Anonymous
United States United States
I recommend this product
Worst experience ever

It’s been over 2 weeks and still havent received my product. I contacted customer service and even they don’t know where my shipment is or if it even actually left their so called warehouse. First and last time placing an order from this site.

07/20/2021
Tantaly

Dear customer, Thank you for your feedback. Your order was sent on July 11th. After we received your email, we replied to you and explained to you the reason why the logistics information was not updated. As a matter of fact, your order has left our warehouse. Due to the large number of orders in the warehouse recently, the supplier's receipt and scanning processing has been delayed, so your package logistics information has not been updated. Since the logistics has not been updated for a long time, in order to avoid waiting for you, we will arrange a replacement for you as soon as possible. Sorry for the inconvenience. Regards, Tantaly official

A
07/14/2021
Anonymous
United States United States
I recommend this product
A Product of Need :-)

I have a realdoll, no joke 2018, $$$$, thing stays in its cabinet cause its like carting a dead body around, reference for example purposes only. Rosie is manageable at 34 lbs, she feels great ;-) and takes care of what you need. Nice shimmy and shake.

A
07/04/2021
Anonymous
United States United States
I recommend this product
Great

Great product. Really enjoy using this product

You have successfully subscribed!
This email has been registered